fight the power!

Imorrn är det dags. Känns lite konstigt, men det är som att jag har fjärilar i magen, fast inte på kärleksvis - det handlar om förväntan, exaltering, taggning, redo och en jäkla massa nervositet.
Imorrn är det liksom dagen jag väntat på, sen i början av juni när jag kom hem från jobbet och hittade brevet där läkarna bedömde att det var något fel på mitt blod...
- det har varit en ren mardröm med feldiagnoser, väntan, läkare som hoppar av och på mitt fall, ignoreringar, vårdgaranti som sviks, provsvar som tappas bort, ingen läkare som tar mitt fall, till slutligen en idiot till bedömare... - kan man liksom råka ut för mer som patient?

Trots allt helvete, så är jag mer redo än någonsin. Jag struntar i att jag får titeln "instabil", att jag nyss påbörjat ett jobb, och vill jag lära känna någon ny person, bli vansinnigt kär eller bara ligga runt - så kommer jag göra det!

Aah, jag är så taggad! Just nu har jag bara mitt mål i sikte, imorrn om 24 veckor så har jag inget virus i min kropp, min lever har läkt bort alla ärr och jag kommer förhoppningsvis ha mer energi än en överkörd grävling! Och bästa känslan av allt, jag kommer inte längre ha titeln "patient/sjuk"!

Mötet igår har bara gjort mig starkare och mer övertygad om att jag kommer klara det, visst att det kan bli tufft, men jag kommer klara det! Jag har världens finaste vänner, en stöttande familj som finns där och jag har mig själv!




Fight the power//Caro<3

2 kommentarer
Latino4life

Tjena,tjena du carro.

Latino4life här.

Fråga?



Jag undrade om du vill träffas och lära känna varandra nån gång och lite skön sex.

Jag bor i malmö.

Linda

Fan vilken fin bild på dej! Du är så bäst Bernst