I need somewhere to begin

Mötet idag gick superbra, min sköterska är helt underbar så himla snäll. Till skillnad från aset i måndags, så är hon så bra. Vi gick igenom mitt behandligsschema, biverkningar, mediciner, jag fick ta lite prover som gick så jäkla dåligt att de fick byta sköterska och nu har jag svinont! Men det är inte deras fel att jag är svårstucken! Och jag fick även ta min första spruta - själv! Och det känns bra, omvälvande och massa nytt, men ändå väldigt bra!

Sen blev det lunch med syster och pappa, jag vandrade runt i stan på jakt efter en liten present för att jag varit så duktig och jag provade en av Sonias klänningar. Ute i förorten hämtade jag ut lite paket på posten, ska visa er sen :)

Här hemma håller vi på med lite inredning, äter äckligt goda smörgåsar, Keane är på högsta volym och snart kommer tjejerna över!


Den var snygg, men inte så pass snygg att den var värd 400...


Någon mer än jag som älskade denna serie?!


Enkla silverarmband och en liten grön ryssdocka!
2 kommentarer
Sophia

Åhh jag dör! Minns du mitt fina halsband med ryssdockan??! Som jag tror att något tappade bort åt mig.. host host!

Latino4life

Hejsan du caro.Latino4life här ville bara säga att jag är ny som kommentar här på din blogg.Och jag blev inspirerad av din blogg faktist.

Men då är min fråga?

Jag som singel och oskuld vad säge du ska vi knulla/sex ha lite skön sex.Du vet....träffas och lära känna varandra bättre.

Vad säger du.Låter det som en finfin ide

Jag bor i malmö.