isbit

Jag fryser från spetsen på hårstråna och ända in till inälvorna! Jag sitter och funderar på om jag kanske kan ha fått första biverkningschocken, liksom ett dygn i efterskott?

So far? - jag är trött. Fantastiskt trött, i både kropp och sinne. Ni vet när man varit ute och haft en riktig karatekväll med mycket dricka och dans - och sen går till jobbet dagen efter. Så i ett nötskal mår jag, förutom att jag inte mår illa. Så jag är liksom lite slow...

Löfte - aldrig någonsin jobba dubbelpass igen, för det blir för mycket för min kropp. Iaf som det känns nu. Jag har ju inte ens dåligt med pengar, så det finns ingen pengastress, utan mer att jag tycker om att ställa upp. Men tack, men nej tack. Idag blev det 4,5h i skolan och sen 6h med blommorna.

tacksam över - älskar min mamma lite extra just ikväll som lagat mat så att jag har färdiglagat tors-sön! Samt att min finaste ellen bakat supergoda bagels som jag äter till frukost! Så goda! Känns som att man är i New York medan man äter! ( extra tacksam då jag nu är helt mosig så ligger jag på nudelnivå när det kommer till matlagning, vilket krockar med medicinerna som man måste äta med en riktig måltid)

Kvällen - då jag mår ungefär som en mosad snigel + att jag ska jobba imorgon, så ska jag tillbringa resten av min vakna tid, uppskattat till högst 1.5h, tillsammans med mia&klara, hp och ostbågar.

12 kommentarer
Anonym

Caro DIN SVAR OM SEX

Ett sex-test.Du värkar vara öppen och cool så jag tror du vågar:



När hade du senast sex?



Med vem?



Har du haft sex med fler än 5,10,15?



Berätta om en sex-fantasi?



Berätta om något pinsamt sex-mine!



Din favoritt sexställning?



Vad får dig kåt?



Vilken tid på dygnet är du som kåtast?



Vad kan en kille säga till dig i sängen som du gillar?



Skulle du vilja ha sex med någon av samma kön som dig?



När det gäller sex.Gillar du när killen ''kör''eller när du ''kör''?



Hur länge har du haft sex som längst?



Vad har du för sexskydd?



Ångrar du någon du haft sex med?



Har du blivit påkommen när du har/haft sex?

Berätta!



Hur vill du att din sex-partner ska vara i sängen?



Vad tycker du ska ingå i ett förspel?



vad tycker du om porrfilmer?



Vad tycker du om kondomer?



Latino4life

Caro!

Jag behöver en kk.Vill du vara min kk?

Vad säger du.Ska knulla lite.

Jag bor i malmö.Kommer du till malmö eller jag kommer till dig.

Anonym

Vilka goa bullar de ser ut.

Vad är det för bullar.

car0 - passion for passion

det är bagels :)

car0 - passion for passion

Tror du jag är så desperat att jag åker till malmö för ett kk?!



Verkar stavas med e och inte med ä.



Så tack men nej tack, jag ligger inte med folk som inte kan stava eller vet hur man uppför sig. Och vad det gäller din frågeankät så tack för rolig inspiration, får se om jag svarar någon dag.

Linda

....hahaha



Goda de ser ut! puss love ya

Linda

....hahaha



Goda de ser ut! puss love ya

Latino4life

Vad Snackar du om!



Jag har inte skrvit de där frågeankäte det var inte jag.Det vara nånannan.

Vad menar du med jag kan inte stava eller uppför sig.Vad menar du med det.Så klart jag kan stava och uppföra mig.

Latino4life

Lysnna på mig nu!

Har du nån anning om hur det känns för en singel kille som jag som är singel och oskuld och har aldrig haft sex/Knulla.

Vet du hur der känns........Well jag är precis den killen.

Latino4life

Jag försöker leta efter nån tjej som du som älskar sex eller knulla eller vill vara kk med.Men jag tänker inte vara singel och oskul längre.



Så min fråga är?

VARFÖR vill du inte vara kk med eller ha sex/knulla med mig.Jag saknar sex saknar efter nån tjej som du som kan ha sex med mig eller knulla med mig.

JAG VILL FÖRLORA MIN OSKULD en gång för alla så att jag blir av med den.

caro - passion for passion!

Du är en sorglig människa, och får jag en sexuell kommentar till av dig, så hamnar den + allt annat du skrivit till mig hos polisen.



Det du sysslar med kallas för sexuella trakasserier. Så antingen lägger du ner och slutar vara ett äckligt as, eller så anmäler jag dig!

Latino4life

Ok fine!



Jag lovar och svär att jag ska lägga ner sluta vara en äckligt as.Lovar och svär.:-(



Så är du nöjd nu.