it´s, oh, so quiet

Fick sms av chefen igår där hon meddelar att det kommer vara kaos i mina butiker, känner på mig att det kan bli en del timmar med tanke på den snigeltakt jag numera jobbar i. Men det är bra pengar. Dessutom fick jag över 9h sömn i natt, så det kommer nog gå bra.

Dimman, är inte det ett tecken på att det är varmare och att allt smälter? Jag vet inte, men det känns som det. Försöker komma ihåg vad dimma är, men det enda logiska jag får fram är att det är varmare i luften och det krockar med allt kallt som snö och is - därav dimma. Rätta mig gärna om jag har fel :)


En biverkning som vore ganska kul att få, vore typ psykadeliska drömmar! Allt är huller om buller, massa konstiga färger och det finns inget samband, typ som om man druckit lite för mycket äkta absinth! - men man ska fortfarande vakna utvilad. Nu drömmer jag mest massa konstiga drömmar om exkex hit och dit, så tröttsamt.

Drömde även att jag och Naddi hade flyttat hem till Nattis pappa, till hans villa uppe i bergen. Där skulle vi bo, jag skulle plugga spanska, det var varmt och skönt. Riktigt underbar dröm!


Så äckligt vackra och bruna!
0 kommentarer