kombo

Aash, jag älskar att vara kombo! Jag känner hur jäkla sälllskapssjuk jag är, nog för att det kan vara skönt att vara ensam, men det finns ändå inget bättre än att bo ihop med någon. Haha, jag kommer på mig själv att bara sitta och titta på honom när han gör saker, eller följa efter från rum till rum! Men jag är bara så fascinerad och överlycklig att någon annan mänsklig varelse går omkring i lägenheten!

Skillnaden på sambo och kombo är ju att sambo blir man när man är två personer som bor ihop, mer eller mindre är ett par och ligger med varandra. Men då vi inte gör det så blir vi istället kombos!
Kom på nyss att detta blir nog första killkompisen jag hänger med under en längre tid utan att ligga med... Så antingen har jag för få killkompisar, eller bara en grej att ligga med mina kompisar?!

Jag kanske ska ta och lägga till en ny kategori här i bloggen, kombo,  så får ni följa vårt komboliv! Jag har ju redan haft samboliv, och nu har jag en kategori som heter självbo, så då blir väl kombo nästa steg :)

0 kommentarer