lillasyster vs storasyster

När vi var sambos i totalt 9 veckor insåg vi att vi hade förmågan att prata om minst 10 olika ämnen, för att sedan tystna, och oavsett vilket ämne man återgick till sen - så förstod den andra! Men ibland får även vi två fel...

C -aaaah! jag har vunnit biljetter till Erik Hassle!! Han har en enda konsert, och den ska jag på!
S - Men är jag förvånad, du vinner ju alltid. Jaha, är det den där Idol-killen?
C - Vänta, tänker du på Calle Kristiansson nu?
S - Ja. Det kanske jag gör.
tystnad
S - Det var därför du inte bjöd mig va?
C - Ja, det vare.



Kan ni fatta att vi två känt varandra sen vi var 6 år, det är för fan 14 år! Jag har kommit på mig själv att skryta överdrivet mycket om hur länge jag och mina vänner hängt ihop, för det är så underbart, kärleksmaxat och fint att vi varit vänner så länge!<3 + att Naddi tillkom i fyran, så i år firar vårt gäng 10 år!
0 kommentarer