mor och dotter-dag

Efter mötet så började jag och mamma med att kliva på fel buss, vilket visade sig när busschauffören vägrade ta emot mammas remsa, eftersom bussen inte ens gick åt det hållet...
Sen köpte vi lunch på fiskrestaurangen i fina högis och stora semlor på lilla konditoriet i centrum.

Och trots avsaknaden av bord av något slag, vilket mamma påminde mig ett dussin gånger, så blev det en väldigt mysig lunch. Däreter så gjorde vi en rokad av alla gardiner, friserade min yuccapalm, rensade alla blommor och fixade småsaker i hela lägenheten!
- sen hon gick har jag dammsugit överallt, sorterat om mina kokböcker och placerat ut en del i köket och pysslat med småsaker i alla rum - och äntligen börjar det kännas att det verkligen är mitt hem! <3


min mamma är lika stor fisknörd som jag, så gott!


kärlek i en liten påse!
1 kommentar
Sophia

VIlken dag!!! haha!! =)