övertaggad!

Erik Hassle spelar på radion och jag är så jäkla taggad! :D Har suttit i snart två timmar redo att gå, enda som behövs är lite mer läppglans och sen är jag redo att svettas loss tillsammans med Sveriges mest talangfulla och vackraste sångare! <3



Syns inte överdrivet bra på bilderna, men jag börjar få jäkligt långt hår! Nu när det var nytvättat så drog jag bort lite av lockarna för att se hur långt det blir utan allt trollhår :)



ps. jag kommer inte tappa håret pga behandlingen! På flera jävla internetsidor stod det, och när jag var som mest förstörd svalde jag vartenda ord jag läste om sjukdomen. Men, jag har pratat med min fina sjuksköterska och jag kommer på sin höjd få "lite livlöst hår och märka lite fler hårstrån på huvudkudden". Woho!
2 kommentarer
Ida

Hoppas du får en trevlig kväll=) Men vad är det för sjukdom du har? Berätta om du vill...



Jo det kändes lite konstigt att fira födelsedagen ensam, men folk tog sig av mig så det kändes jättebra ändå... Puss!

Sophia

Men torka av badrumsspegeln, människa!!!! Så att vi kan se dig!



Och shit vad långt hår du har fått! Jag gillar ditt hår som bäst så, inte allt för lockigt eller lilla My-tofs, det är mkt snyggare sådär, lagom lockigt och långt!!!



ha så kul ikväll! Puss