prinsessan och grodan!

Någon mer än jag som är fullkomligt lyrisk inför den nya Disneyfilmen? Jag vet att man alltid säger att man ska gå och se en massa filmer - men den här ska jag verkligen se!

1) Det är den första handtecknade filmen på vääääldigt länge. Och det blir så mycket finare och mer äkta med en handtecknad, är lite negativt inställd till alla digitalt gjorda tecknade filmer.

2) Prinsessan i filmen är för första gången någonsin afroamerikansk! Hur jäkla ballt är inte det på en skala? Bättre sent än aldrig och så jäkla bra gjort av Disney!

3) Dessutom verkar storyn vara riktigt söt och bra, så jag bara måste se den!

Jag är så taggad inför filmen att jag inte ens tänker ragga småbarn som täckmantel, om jag så ska gå och se den själv, så gör jag det! Denna film som måste ses!



ps. om det är någon som är assugen på att se denna film, hör av dig! Inte för att jag skulle banga, men det verkar lite stelt att gå på bio själv...
4 kommentarer
Linda

Jag jag jag!! Vill se !! ! ! !

Sophia

Jag med!!!

Naddi

Jag vill också se!! :D

Martina

Om du kommer ner till gbg har du biosällskap =)