så fin, så fin

Vi sitter och myser framför tvn, jag får en rad sms:

C - Gaaah! Moster kommer snart att bli galen!
V - Vaa?
C - Nu tjejer, ska jag lära er en viktig sak: den dag ni blir kära och bor ihop med någon, se till att lämna tillbaka Alla saker på direkten, annars kommer det en dag då personen hör av sig och vill hämta några av sakerna du trott du fått!
Båda - ahaa...
lång tystnad
V - Men då får väl du bara gå hem till honom o leka med hans saker då!

Kan inte låta bli att fnissa när jag föreställer mig hur jag plingar på, kliver in och typ sätter mig i hans soffa och börjar spela Mario Cart! hahaha!

2 kommentarer
Jenny

söt och smart!

car0 - passion for passion

Ja, men det bästa var att hon lät som att det var det mest självklara i världen! Liksom om han tar saker av mig, jamen då får jag bara gå hem till honom och leka med hans saker - så blir det lika :)

så sööt unge! :D