sjukdomskänsla

Jag vet faktiskt inte riktigt vad som kommer att hända med bloggen framöver, för första gången på länge känns det som att min vakna tid inte kretsar kring sex! Lite konstigt men sant. Och ja, jag har fortfarande en jäkla massa kärlek i mitt liv, och mer än funktionabelt sexliv - men jag vet inte om fokusen kommer ligga på just detta framöver...

Eller så blir det väl bara så att jag lägger till ännu lite mer om sjukdomen och den kommande behandlingen! Tankar, åsikter, reflektioner och massa annat som är kopplat till allt detta. Tror jag iaf.

Just ikväll är jag bara fullkomligt uppskruvad, dagen och det samtal som jag väntat på sen 26 aug - är här och jag har haft det samtalet! För er kanske det inte låter som ööööverdrivet lång tid. Men räkna då ut hur många månader, dagar, timmar, minuter och sekunder det är- som jag tillbringat med att tänka, älta, gråta, varit förbannad, ursinnig, förstörd, apatisk och galen över detta!

Och det måste tilläggas, jag är överdrivet och galet positivt inställd på detta - och ikväll är en av många kvällar som jag förträngar vad behandligen kan komma att göra med mig. För varför älta och oroa sig i förväg, när jag egentligen inte har en aning vad som kan ske?!
Så självklart kommer jag att klara detta, inget snack om saken <3



life is a piece of cake - you just need to learn how to eat it! - caro

0 kommentarer