tisdag.

Hänger hemma hos mamma, blir gödd och vi går igenom massa inför imorrn + ältar gårdagens möte jag hade med gubbläkaren. Jag har även rotat fram mina gamla nästa oanvända vinterkängor, så nu slänger jag mina plåtslagarkängor som är så slitna att stålhättan ses genom skinnet.

Vi pratar om sommaren och jag drömmer om Norge, vi ser Top Model och jag längtar till den dagen då jag återigen står med båda fötterna på Manhattan, fick ett samtal tidigare idag, ett väldigt fint samtal - och om allt blir som jag vill är det inte aaallt för långt borta!

Men mest av allt längtar jag till sommaren, bara ben, vackra människor, samtal och skratt framåt småtimmarna och solen som skiner! Hörrni, visst tar vi kräftskivan efter den 24 aug? Kanske ska försöka boka landet redan nu? :)


jag älskar exakt allt med den här bilden<3
2 kommentarer
Ida

Jag längtar också supermycket till sommaren!

emsii

åååh ja är absolut på kräftskiva 24e aug:D om ja är inräknad:D:D