undies

En av mina stora passioner här i livet är underkläder, och allt som går under denna kategori - trosor i alla former, bh, strumpeband, vissa sorters strumpbyxor, nattlinnen och kimonos!

Det finns inget roligare att shoppa än detta och jag älskar att hitta nya fynd, fina sett och läckra material. Finns det något i denna värld utöver dvdboxar jag lägger pengar på så är det underkläder!

- därmed känns det ganska dåligt att alla mina fina undies just nu ligger inklämda bakom en liten lucka i vitrinskåpet. Jag måste ordna bättre plats och ordning för allt, men har ingen aning om hur eller vart denna förvaringsmöbel skulle stå?
Allt nedanför är sorterat efter sort, vissa material, färger och märken! Men jag vill ha mer ordning för dessa underbara, sexiga och fantastiska plagg!

0 kommentarer