black and white

Förresten, är det någon mer än jag som har dagar då allt verkligen är i svart eller vitt? Jag dras tillbaka till när jag var 13 år, ett riktigt pubbemonster som inom loppet av en timme kunde ha världskrig med mamma, smälla sönder en dörr, gråta till Simple Plan, för att en kvart senare vara superglad och sams igen!

Ikväll har varit en sådan tid av svart eller vitt - pendlat från att skratta högt i telefon, till att i nästa sekund lipa över en inställd träff, för att i nästa minut få höra några fina ord och känna små fjärilar i magen(!) för att en kvart senare övertänka om framtiden och få ångest, för att lite senare asgarva åt gamla minnen om jesus och analsex, som senare övergick i en minilektion om allt från knipmuskler, butterfly och kvinnor som penetrerar sina män med dildos - och nu sitter jag här, löjligt lugn och äter mandariner på rullande band.

Spännande liv man har ibland!
20 kommentarer
Anonym

hur går pluggandet:)?

caro - passion for passion!

inte sådär direkt på räls... men jag är positivt inställd på att jag kommer bli klar i tid. men troligen och tyvärr måste jag nog dygna :(

Anonym

då är vi två som ska dygna:) urk urk! somnade för en liten stund sedan o sov 1 timme. vete fan hur jag ska lyckas hålla mig vaken:D

caro - passion for passion!

varför dygnar du? inför helgens jobb el?

aahh, jag vill så gärna sova, linserna svider och jag har ont i magen av all energidryck o för många mandariner! men helvetet ska bli klart!

Anonym

aa precis:) för att göra jobbet lite lättare i morgon. Ut med linser o på med glasögonen då:)? Äh, engergidryck är för mesar, kämparglöd o vatten räcker långt:) i allafall till 02-03.00. Är det sista dagen för arbetet att bli klart:)? annars kan du ju sova lite o skriva mer i morgon kväll

caro - passion for passion!

Mjo, men dom är svagare än mina linser, så då måste jag ändå sitta o kisa och på så sätt anstränga ögonen ännu mer :(

Jag dricker vatten som en vissen kamel! vilket resulterar i kisspaus en gång i halvtimmen.

Ja, tentan ska vara inne senast imorgon kl 16.00, och som vanligt är jag ute lite i sista minuten...

Anonym

ah va jobbigt:( du borde slänga dina statoilglasögon o köpa ett par riktiga:) haha:D blir en del toabesök med andra ord! 16.00, det är ju gott om tid:)inge fara sa snubben med isglassen:)!

caro - passion for passion!

hahaha, dom är riktiga! det är bara du som tyckte jag var ful i dom :O mjo, det kan man ju säga, men nu har jag vattenpaus! (asså paus från vatten) mjoo, men till detta hör ju att jag ska vara på jobbet klockan 13, ute i sollentuna, o att jag ska ha lämnat in tentorna ute i fleminsberg innan :O



hahha, kom du på det där själv? :O finns nog en stor chans att jag kommer sno din säjning i sådan fall ;)

Anonym

:D nej då! du är så söt så söt i glasögonen! nå sånt har jag aldrig sagt:D aa okej, just ja. Sollentuna var det:) går ju inte jättefort att åka dit heller. aa jag kom på den själv:) bara massa svammel när jag är trött! du får inte sno den:) men du kan låna, kostar 10 spänn varje gång du använder den, sa mannen med navelludd mellan tårna!

caro - passion for passion!

tss, det där går jag inte på, så många gånger som du mobbat mig för mina glajjor :(

ja, jävla sollentuna! vem fan handlar blommor där liksom?!:O nej jag vet, men jag åker direkt från skolan så det blir bara pendeln!

o hur ska du kunna veta när jag använt meningen?! ;) mohahaha! jag kan sno den hur ofta jag vill! :D

Anonym

nej:( det måste du drömt:) jag skulle aldrig mobba någon för en sån sak(A) jadu, jag vet inte:) känner som sagt inte alltför många i sollentuna. Bara pendeln:O BARA:O JAG HATAR PENDELN, skiten kommer aldrig i tid! Men buhu det var lite snö på spåret, oj hoppsan det är vinter! Nästa tåg går om 20 min!!! Sl borde ha små nissar som står o delar ut varmchoklad om man tvingas vänta tycker jag:) får bli ett förslag för nästa år. Nej det är sant, vet aldrig när du använt den, så ta den du bara! Vill endå inte ha den!:D

Den bästa är dock: nu ska vi se sa gynekologen:D

caro - passion for passion!

tss, klart du gjorde! :O vem hatar inte pendeln, dummaste jävla uppfinningen någonsin! men jaa, kan du inte ta upp det på nästa personalmöte?! jag lovar att komma om du startar en revolution ;)

mohaha, tack då tar jag den! hahah, usch vilken grotesk!

btw, jag är klar med tenta 3 nu! :D

Anonym

Du hade fått mobba mig om jag hade haft glasögon:D aa, jag brukar säga att pendeln är som the ark, gay o skitsämst;) jag lovar att ta upp det på nästa möte! Det var ju jag som grundade sl, så den här idén ska vi nog kunna få igenom:) Lite grotesk är den, men ack så förbannat rolig:) Grattis Grattis! är du nöjd med resultatet då:)?

caro - passion for passion!

ja, det ska jag fan göra den dagen du får glajjor! lita på det du! höhö, oj vad du kan vara rolig!

haha bra, få dom att dela ut ljumna kanelbullar också :D

mjaa, jag vet inte riktigt vad jag skriver! men nu är jag klar med båda sammanfattningarna och de två största tentafrågorna, nu är det bara en kvar! :D

Anonym

haha, får jag brillor kommer jag aldrig mer att ta ett steg utanför dörren! Iofs om jag går utan:) men aldrig med! rolig vet du att jag är:) MMMM kanelbullar! tror jag har några i frysen:) ska nog gå o hämta ett par stycken. Du har ingen som helst koll eller:D? Är det ordbajsaren i dig som hittat ut! härligt att du bara har en kvar, ska det bli skönt att sova sen då:)?

caro - passion for passion!

höhö, du är så rolig ;) åhh, varför har inte jag det?! :O eller kan kanske ha några lussebullar kvar, måste undersökas!

Hahah nepp, jag bara sitter och skriver och försöker låta intelligent, med tanke på vad klockan är så är det nog bara flum! :D haha så jäkla skönt, tror nästan jag kommer gråta en skvätt! (om man bara bortser från att jag måste upp om mindre än 7h!!)

Anonym

Orutinerat att plugga utan godsaker!:D Jag har ostbågar, bilar, kinapuffar o kanelbullar:O YUMMIE:D då tycker jag att du ska gråta en skvätt:)lätta på känslorna lite. Eller varför inte sjuka dig från jobbet:O!Sånt gör väl inte du;)Vad ska du göra i sollentuna då, stå i butik:)?

caro - passion for passion!

men jag har godsaker, massa energidryck + mandariner - så nu har jag typ frätt håll i magsäcken! :O + att jag precis åt upp det sista från min maraboukaka med daimsmak<3

men verkar det som att jag är avis på att du har halva ica hemma eller?! :O

men nej, jag har redan flyttat fram mitt jobbpass från 7.45 till 1300. kan liksom inte avboka det...

japp, någon kvantumbutik i sollentuna centrum! har aldrig varit där!

Anonym

va e det för larv:D energidryck o mandariner! fast mandariner är iofs gott:) du kanske ska pröva äta något mer nyttigt, säger jag som har halva ica hemma(A):) men jag kände att jag hade för mycket pengar i plånboken, så valde att spendera dom på något nödvändigt haha:D aha okej, det låter ju jättespännande:) då får du utforska sollentuna lite!

Anonym

Nu tänkte jag kolla lite 2 and a half men o sova sen:) godnatt me dig och lycka till på jobbet i morron:) bra kämpat med tentorna!



Natti:)