cherry cola

Nyss hemkommen från en heldag med syskon och massa barn! Vi har spelat Buzz, och jag vann ett spel! Iofs så var mina motståndare i åldrarna 3-7 och vi spelade ca 20 omgångar, men det var första gången...
Vi åt en väldigt god middag och efterrätt, jag har lekt massa med barnen, myst och planerat in lite barnvaktning samt pratat med syskonen. Roligt, mysigt och väldigt uppskattat en sådär vanlig måndag!

Nu ska jag bara lyssna klart på Calles version av "Walking in Mepmhis" och sen ska jag tamigfan påbörja och avsluta mm-tentan i ett enda långt svep. Klockan 16.00 har jag inlämning och den ska banne mig vara klar tills dess.

Yes, nu kör vi! Jag har mutat mig själv med kaaanske en liten box när lönen kommer + att jag kanske ska hänga med Sterner imorrn<3
7 kommentarer
Anonym

Heja heja, friskt humör! Skippa surfandet så går det fortare! Lovar!

Sophia

Har någon av tjejerna svarat på ditt mail om lägenheten? Mail som äntligen kom fram, efter mycket om och men..

Ka

fin blogg :)

förresten, vilka skor föredrar du

? adidas/ converse ?

luckeboi

Kolla in Do-it Yourself Toys på min blogg. Ser de inte roligt ut? :)

karolinajonsson

söt blogg!

Maja

Allt brukar gå så mycket lättare om man mutar sig själv och kirrar en liten belöning:)

Jenny

Tack för i går sötis/ bigbigsis