dag ett

Åh, jag är så jävla lycklig nu att jag liksom inte vet vart jag ska ta vägen. Hade min första arbetsdag, och jag älskar jobbet! Barnen är så fina, helt underbara, har tusen frågor och är så intelligenta, och fröknarna är så trevliga, samarbetsvilliga, hjälpsamma och verkligen snälla - det känns som att jag liksom alltid har jobbat där, fastän jag bara varit där i 4h!

Jag har fått lära mig lite rutiner, fått reda på lite mer om vad mina arbetsuppgifter kommer vara och fått hälsa på de klasser som jag kommer vara mest i, jag har redan klickat med massa barn!
Fick veta idag att jag bland annat kommer att hålla en egen lektion varje måndag, riktigt spännande. Samt att jag kommer ha eget ansvar för ett barn när det kommer till bokstavsträning.

Aaah, jag längtar redan tills det blir måndag och jag ska dit igen! Har jag blivit som min pappa nu? Han brukade sucka på fredagskvällarna för att det var så långt till måndag och ny arbetsvecka...
0 kommentarer