det finns ingen gud.

Jag har nog aldrig trott mindre på gud än vad jag gör nu, för hur fan kan det ske saker som sker i mitt liv, på en och samma gång - om det nu fanns någon godhet och någon som "styr" över världen?

För att sammanfatta mitt dygn: jag har fyra tentor + 2 extrauppgifter som ska in om en vecka, igår hade jag läkarbesök med 10 rör blod för att kolla massa saker, jag får inte börja behandlingen på 2-3mån. Jag sa upp vänskapen med en som betytt allra mest för mig. Och nu ligger mamma på sjukhus.

phuck världen.
4 kommentarer
Sophia

Tur att mamma levde, och tur för dig att jag har köpt en jättefin present till dig! Du får den i veckan.. =)



Puss!

car0 - passion for passion

ja det var en jävla tur. Annars hade jag typ stämt stockholm! :O eller något annat intelligent :)

Sophia

Det kan tydligen alltid bli värre!

Kanske är det du som medför alla oss andra otur? (Jag börjar starkt misstänka det..)



Och kanske kunde du skiva en krönikerbok om allt som händer? Skulle nog sälja som smör i solsken!

Ida

Det brukar va så att alla problem kommer samtidigt, men tänk va skönt när veckan är över! Och hoppas mamsen blir bättre <3