dregel och kåtchock

Någon mer än jag som är överlycklig över alla filmer som visas på bion framöver? Dock måste jag ju undra hur filmvärlden tänkt när nästan varenda film innehåller sexgudar, är det meningen att varje film ska fungera som förklätt tantsnusk? Jag vill ha sex med nästan alla huvudrollsinnehavare.

Se bara på de manliga förmågorna i filmerna, jag vet inte om jag kommer våga se någon av filmerna på allmän plats, ser liksom framför mig hur jag kommer dregla/våta ner hela biostolen...

Sherlock Holmes:


The imaginarium of doctor parnassus:

+ Heath Ledger, men han är ju tyvärr död.

Alice i Underlandet:


Har du hört ryktet om Morgans?
2 kommentarer
Jenny

Ja det är galet! Bara Orlando Bloom som saknas.

caro - passion for passion!

Ja, men det är så tokmycket snyggingar på bio just nu! Vi får köra ett snyggmaraton när dom kommit på dvd sen ;)