fan ta dig.

Jag är så arg att jag känner mitt eget blod pulsera runt i kroppen, mina armar skakar för att jag har så mycket adrenalin, jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få bort känslan.

Nog för att jag tyckte att du var en jävla tönt som ville att jag skulle ta bort alla bilder där du fanns med, för mig är det gamla minnen, något som har skett och fina/roliga/kärleksfulla grejer vi upplevt och gjort tillsammans - dåtid!!
Så jag såg då ingen anledning att ta bort något som varit, för det har liksom varit!

Men nu, använda mitt lösenord och systematiskt ta bort allt som inte passar dig? Hur jävla stört och elakt är inte det på en skala? Någon som kan lagen bättre än mig, är det ens lagligt att göra så? Använda någon annans lösen och ändra det som tillhör mig?

Dra åt helvete!
11 kommentarer
Moa

You go girl.

Anonym

Hmm:) jag tror nog att du kommer radera det jag skriver nu, men jag prövar i allafall. Under vår tid fick jag din tillåtelse att skriva/ändra på din blogg, jag fick tillgång till ditt lösenord. Och ingen tidsram har angivits till detta, så kort o gott kan man säga att jag haft din tillåtelse hela tiden. Problemet är att du vägrat ta bort bilder på mig och min familj när jag bett dig mer än tusen gånger. Jag förstår inte varför du inte kunde göra mig den tjänsten. Nu blev det istället jag själv som tog bort bilderna. Du har aldrig lyssnat på mig, publicerat bilder och text om mig utan min tillåtelse, trots att jag inte velat.



Anonym

iofs är väl det helt lagligt, men som vänner borde man ha större respekt för varandra. jag kan inte försvara det jag gjorde, jag hade inget annat alternativ

Anonym

Nu är vi ju sams:) men kan tilläggas. Enligt lagen får du publicera hur mycket bilder på mig som du vill, det får bara inte kopplas ihop med mitt efternamn, personuppgifter mm. Däremot måste du på begäran av mig ta bort bilden om jag kräver det:)

e

Jag trodde du hade gjort det klart för Caro att ni INTE skulle vara vänner, eller har jag fel?

Då du inte vill ta del i hennes fantastiska liv tycker inte jag du har någon rätt alls att pyssla om bland hennes grejer. Vid närmare eftertanke borde du inte ens läsa den här bloggen.

Anonym

Du har helt rätt e:) jag vill inte vara en del av hennes liv, med andra ord, jag vill heller inte synas på hennes blogg:) det säger väl sig självt?

Anonym

anledningen till att jag gick in på bloggen efter cirka 9 veckor är för att en av mina kompisar kommenterade en sak som caro skrivit. Som inte riktigt stämde, därför var jag helt enkelt tvungen att kika. Och det roar mig att du börjar argumentera när jag och caro redan löst detta, därav inlägget sams:)

Anonym

nu blev det väldigt mycket skrivande här:) men en sak till innan jag har annat att pyssla med. Ett tråkigt litet skämt. E är det du som är rik:D?

car0 - passion for passion

Jag vill inte på något sätt vara den som förespråkar censur... men det känns en aningens creepy att ni två, pratar, här, av alla ställen!



För förutom lilla mig, så är det ju inget annat som binder er samman, och det finns ju en hel del andra människor här på jorden ni kan prata med - för så jäkla liten behöver inte världen vara! :)



Sååå antingen ger jag er båda varandras nummer och så kan ni ta en öl till veckan och prata live,

- eller så är nästa gång ni pratar om jag inom en snar framtid hamnar på dödsbädden/dör!

Anonym

oh jag tar gärna en öl med nån!:D

Anonym

haha:D jag me!