fnissattack

Jag och ernst möttes upp vid fem, jag var redan övertrött efter en hel dag av städning, slappande och L word, och hon var förkyld. Kommer fram till Alvik och lyckas hitta rätt buss, går lite vilse någonstans ute i Bromma men lyckas till slut hitta rätt plats. - Resten av kvällen hade vi fnissattacker samtidigt som vi förstökte lära oss vårt nya jobb.

Yes, jag kan numera lägga ännu en titel till listan över yrken - inventerare! Vi ska med start imorgon inventera på massa olika öb-butiker runt om i sthlm, och som den sorteringsnörd jag är så tycker jag verkligen om detta jobb. Kan iofs medges att det blev en aningens intressantare när vi hamnde i en grupp med sjukt snygg ledare... ;)

Nu håller jag på att dö av trötthet och jag ska upp om mindre än 5h! Wish me luck!
0 kommentarer