gårdagen i korthet

Började först med att vi tog en sväng förbi willys, åt lite vindruvor, vid kassan sprang jag förbi med några för många Sverigetröjor, Cotten diskuterade med kassörskan och Sanna mest skämdes. Efter mycket gnäll fick vi äntligen gå och kom hem med fyra fina tröjor :)
Mötte upp Naddi och Jennie i porten, började laga all mat, spanade in hur fint dom hade gjort om i lägenheten och jag höll på mig så lång avstånd från Håkan som möjligt.
Vi åt massa massa mat, alla pratade i mun på varandra och det var som en riktigt kärleksfull hönsgård!

Därefter tog vi en liten tripp till akuten, hängde där ett tag, min stövel gick sönder och trots många tappra försök från Cotten så gick den inte att laga. På vägen hem åt vi frysta kladdkakemuffins som jag i all stress prompt skulle ha med "då det kunde vara mysigt att ha när vi ska vänta på akuten!" Ibland undrar jag vad det är för tant som tar över min tankeverksamhet...

Jag menar varför ha en lugn kväll när man kan ha lite äventyr en sådär vanlig onsdag?

1 kommentar
Linda



Men herregud vad hände? akuten?? :O