ge mig spanien

Åh, jag längtar så till Spanien och Barcelona! Till värmen, shoppingen, maten, människorna och den spanska kulturen. Varje gång jag är där får jag för mig att någon liten procentdel utav mig måste ju faktiskt vara spansk, för jag känner verkligen det spanska blodet pulsera inom mig!
- ett av mina mål för 2010 är att jag ska ta tag i min spanska, och det kan kanske låta nördigt, men jag har ju ändå läst till steg fem och har alla grunderna i ryggraden efter 4 år med Nancy! Så målet är ju att en dag inom en inte för lång framtid kunna språket flytande.

Sommarens resa till Mataró och Barcelona var nog en av de roligaste jag gjort i mitt liv! Jag tror vi skrattade och njöt av livet konstant under 10 dagar!



ps. jag och syster ska i dagarna boka en resa till Barcelona, en av världens vackraste städer! Åhh, jag längtar så!
3 kommentarer
Alicia

Fiin blogg :D

Jenny

Lyllo er, jag vill oxå åka tillbaka.

Phillipjennifer

A very nice site keep it up. Regards