innan jag dör

Det finns så sjukt mycket saker jag ska göra under min livstid, iofs så måste en del utav sakerna vänta tills behandlingen är genomförd och klar, men fram tills dess har jag en jäkla massa planer och grejer som ska fixas, spikas och ordnas.

Detta är lite av de sakerna som jag ska ha gjort under min livstid (har ej med saker jag redan gjort):

- sett eiffeltornet live
- upplevt new york igen
- lärt mig flytande spanska
- bott utomlands minst ett år någonstans i världen
- varit med i den årliga "tomatfestivalen" i valencia
- besökt någon disney land/world
- legat med minst 42 pers
- klappat en pingvin(tips inför min 25årsdag!)
- bakat och friterat egna munkar
- läst samtliga av jane austens böcker
- träffat samtliga i abba (har hitills träffat agnetha och benny!)
- volontärarbetat under en längre tid
- upplevt mitt bröllop med sabel/tårt-scenen
- sett pyramiderna
- besökt alla världsdelar
- fått yrkestiteln "sexolog"
- gjort något bra, beundransvärt och minnsesvärt till historien!

3 kommentarer
Anonym

Varför just 42? Nått magiskt tal eller en speciell gräns?

Anonym

Varför just 42? Nått magiskt tal eller en speciell gräns?

Ida

Tycker det låter som ganska rimliga framtidsplaner ändå;) Och tomatfestivalen skulle jag också vilja prova på, tror det skulle va ganska häftigt att uppleva:D