jag är lite som ett mirakel

Jag trodde det var ett skämt imorrse när klockan ringde, jag somnade efter 7 och klockan ringde 10 - och jag förstod ingenting. Men en sak var säker - jag var klar med alla tentor och alla uppgifter!!
Åkte till Moa och sh, hängde, fixade det sista och skrattade nöjt över att allt var klart :)
Hade därefter ett kort arbetspass som främst bestod av att fylla på tulipanbukett efter tulipanbukett - för er som missat det så var det tulipanens dag idag!

Nu ligger jag nerbäddad, avslappnad som en lugn sommardag, jag har ätit massa kinapuffar och The Sweetest Thing står på i bakgrunden. Nu när jag tittar på den som genusskadad, så visst finns det några scener som är lite over-the-top, medan mestadels är riktigt bra och girl power!



Jag vet faktiskt inte hur många gånger jag sett den, men jag kan den fortfarande helt utantill och varje skämt är lika roligt som första gången jag såg den. Detta är en av mina och Nattis filmer, som vi sett sönder under våra somrar i spanien!
0 kommentarer