last night I heard my mamma singing a song

Aaah, jag har sovit så jäkla dåligt inatt så det är galet. Först somnade jag i pluggandet, sen blev jag väckt av sms, och sen låg jag i någon dvala fram till 2.30 när nya sms väckte mig igen - och då fick jag sån adrenalinkick att jag inte kunde komma till ro. Så jag körde mitt gamla knep "arghetsfantasier", men det funkade inte, utan istället låg jag och tänkte på hur mycket jag behövde sova och blev mer stressad för var sekund som gick.
Somnade slutligen vid 4 och vaknade 8.30 - kuuuuul!

Har precis ätit frukost och svarat på massa roliga kommentarer som trillat in under natten, så kul när folk skriver "anonymt" när jag dels känner igen sättet att skriva + har alla ip-adresser! Men tack, förutom en jävla kommentar var alla bara roliga och lärorika, vi får ta en pizza någon dag! ;)

Ska läsa lite Hirdman innan jag ska iväg på mitt första arbetspass, det är lite pirrigt! Direkt efter jobbet ska jag till sh, plugga med Moa, och sen hem till mamma där jag förmodligen kommer dygna 2 dagar i rad - tentorna ska bli klara!
0 kommentarer