mailvänner

Hade ni brevvänner som små? Jag minns att jag skickade in till kp och fick 3st brev redan samma vecka, men jag svarade aldrig. Så rolig brevvän var jag med andra ord...
Men däremot så har jag numera en mailvän, eller numera vet jag inte, vi har mailat mer eller mindre regelbundet sedan sommaren 2007!

Vi har en så fin relation och jag är fortfarande lite förvånad över att den hållit så pass länge och bara blir bättre och starkare hela tiden. Vi träffades under min första suparresa som var i Lloret de Mar, tillsammans med Jennie, Sanna + massa fler - och min fining som jag numera är mailbästis med delade middagsbord med oss.
   Vi åkte buss ner genom europa och i respriset ingick även frukost och middag, och vårt lilla gäng delade bord med henne och hennes familj...

Och jag vet inte direkt om familjen fick den bästa bilden utav mig och tjejerna, då meningarna för mestadels lät såhär:
"men asså hur många strulade du egentligen med igår, var det 3, vaa? var det 6? Det är ju för fan minst en i timmen!!" - emil (hahahahaha)
"jag är såååå bakis"
"jag ska inte dricka tequila ikväll"
"börja vi på oneeurobaren ikväll eller?"
"vilken kväll är det vi ska på den dära suparfesten?"
osv...

Men iaf, vi har haft kontakten sen dess, och jag kan bara säga att jag är så jävla glad att vi har kontakten, du betyder mycket för mig! Hoppas du orkar läsa mitt bibellånga mail<3


update: förövrigt så var jag såhär liten och söt den sommaren då vi träffades. Såååå liten! Blir så nostalgisk av denna bild, så underbar resa!<3 mannen vid min sida är emil, en av världens roligaste män. Ska citera en konversation vi hade senare...

1 kommentar
sanna

nej vad fint :) jag är också imponerad över att vi fortfarande mailar, men det är helt underbart.