make it in time

Nu kastar jag in handduken för inatt, är nästan helt klar med första, har tvåan redo i huvudet och kommit en bit på trean och har resten av den i huvudet - men just nu är jag för hoppig och spattig i både armar och huvud efter för mycket fejkredbull! 
Så nu tänkte jag vila huvudet och hjärnan en liten stund, få ut så mycket vila och sömn man kan på ca 7h och förhoppningsvis vakna redo att ta tag i resten. Har mutat mig själv med att hänga med Sterner imorrn kväll, och han ska köpa med sig semlor från Sockerbagaren, så nu måste jag fan bli klar<3

  Men jag litar fullständigt på min egen förmåga, så blir det som jag vill så skriver jag klart alla tre imorrn under dagen. På något avlägset och överkaxigt sätt känns det som att jag redan har mina tentor som i en liten ask, och inte för att jag vill nedvärdera mig själv - men vart fan kommer allt självförtroende ifrån?

Kan iofs kanske ha att göra med att jag aldrig någonsin misslyckats med något som jag har haft som mål att klara!



ps. vill ni höra 2010´s vackraste låt - Make it in time av Erik Hassle<3
1 kommentar
Emma

Lycka till idag med tentorna! Klart du ska tro på dig själv. Med det kommer du lååångt! :)

Ha en fin dag!