min erotiska novell!

Förlåt, kära läsare! Jag har haft fullt upp, men tadaaa - här kommer min sexiga, erotiska och jäkligt porriga novell! Lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte om den ;) Känsliga och pryda läsare varnas...

Planerat möte

Det är mörkt i hela lägenheten, endast ljus utifrån gatorna lyser in och kastar mörka skuggor på lägenheten. Jag hör hur han närmar sig ytterdörren i takt med att mina hjärtslag slår hårdare. Han plingar på och jag märker roat att han är här exakt på klockslaget, jag öppnar dörren och betraktar honom med njutning. Han är iklädd mörka byxor och en enkel mörk tröja, enkelt men på honom så klädsamt. 
   Utan ett ord kliver han in i takt med att jag backar. Han går snabbt emot mig och trycker upp mig mot närmaste vägg, hårt och bestämt. Hans kyssar är kontrollerande men samtidigt väldigt passionerade. Han har mig som i en liten ask och jag följer hans minsta vink. Han för mig in mot köket, ställer mig med ryggen mot honom och mitt ansikte mot köksbordet. Knyter upp min tunna kimono som lätt faller till golvet. Under är jag iklädd svarta spetsunderkläder med tillhörande stay-ups och strumpebandshållare, på fötterna ett par höga stillettklackar. 
  Jag känner hur han iakttar min kropp utan ett ord, hans kyliga behandling får mig att rysa av njutning och de små håren på mina armar reser sig. Jag hur han tar av sig tröjan, knäpper upp byxorna och lägger alla kläddplagg i en hög på golvet bakom oss, fortfarande utan att säga ett ord. Han kommer närmare och jag känner hur hans hårda kuk pressas mot min rumpa, han andas lätt mot min hals och böjer sig sedan ner.
   Han smeker sakta längs mina lår, ben och vader, samma väg upp igen och lossar på mina trosor som han sakta drar av. – ” Lägg händerna på bordet, sära på benen och böjd dig fram!” Jag gör som jag blivit tillsagd och känner hur hans smekningar kommer närmare och närmare sitt mål. Han smeker med sina långa fingrar längs insidan på mina lår, sakta men inriktat på det varma och bultande. Smekningarna är mjuka och känsliga, men samtidigt dominanta, han vet att varenda rörelse gör mig mer och mer upphetsad. Hans fingrar glider lätt in mellan blygdläpparna, med ett finger som närmar sig klitoris smeker resten av fingrarna runt blygdläpparna, allt i jämn takt. Beröringen gör mig galen av upphetsning och jag känner hur jag är nära på att komma. När han plötsligt reser sig upp och ber mig luta mig längre fram över bordet.

Jag känner hur han för sin hårda kuk mot min fitta, jag har aldrig varit så upphetsad och vill inget annat än att känna honom i mig. Han retar mig och smeker längs blygdläpparna med ollonet. Jag vet vad han väntar på, han vill att jag ber honom om det jag vill. ”Knulla mig” säger jag ganska lågt, mer till mig själv än till honom. ”Vad sa du?” säger han och jag hör hur han ler. ”Knulla mig” Denna gång högre och med stark röst. ”Jag vill att du knullar mig nu!”
   Känslan när han för in hela kuken i mig, är något jag bara drömt om. All längtan och upphetsning som bildats inom mig, och som nu får utlösas. Känslan är underbar och jag har aldrig uppnått en sådan njutning. Han juckar med långa djupa tag, drar nästan ut hela för att sen stöta in den igen. Jag har fortfarande kvar händerna på bordet, fortfarande i hans makt. För varje gång blir det en aning hårdare och snabbare, och jag känner hur orgasmen börjar växa inom mig. Nu kan jag inte längre låta bli utan börjar jucka emot honom, jag hör hur mina skinkor slår mot hans lår, hans kuk fyller mig helt och njutningen är total.
   Jag börjar känna hur den speciella värmen sprids i min kropp, jag är nära. Hans lår nästan piskar mot mina skinkor, känslan är brännande men skön på samma gång. Jucken är häftigare och jag känner hur han närmar sig. En sista lång stöt och jag känner hur känslan sprider sig som en eld inom mig, jag har aldrig varit med om något liknande och mina stön övergår till högljudda skrik. Vi fortsätter jucka mot varandra, innan han tömmer sin sats över mina skinkor. Jag står fortfarande kvar med händerna på bordet, känner den varma känslan efter den starka orgasmen sakta försvinna. Utan att vända mig om hör jag hur han tar på sig kläderna och stänger ytterdörren efter sig.

4 kommentarer
Anonym

Sjukt bra skrivet! :)

caro - passion for passion!

tack så mycket! :D <3

tee-off

(y)

car0 - passion for passion

tackar tackar! :D<3