morotsmetoden är här!

Jag vet att det är många genom åren som har skrattat åt detta, men jag fortsätter lika envist och är fullkomligt övertygad om att det funkar. Jag syftar på det jag och Natti kallar "morotsmetoden"! Numera är den inte lika extrem som den än gång var, då gick vi så långt att vi/David köpte morotsjuice som vi kladda på vår nakna kroppar när det var dags att steka i den spanska varma solen!
   Nu för tiden så kör jag fortfarande på morotsmetoden, från februari och framåt under hela våren proppar jag i mig minst två morötter om dagen - morotens bra och nyttiga innehåll smälter sen samman med cellerna och så fort solen poppar fram så blir jag pepparkaka!



Den enda forskning som gjorts inom detta område är det jag och Natti gjort, men helt ärligt - det måste ligga något i det hela. Det är rent allmänt känt att man blir brun av morötter, så varför inte lägga lite extra krut på det?
Se bara hur pepparkaksbrun jag blev efter vår tripp till Mataró! ;)


ps. måste tilläggas att det enda etniska ursprung jag har förutom svennebanan är 16dels-lapp, och dom är väl knappast kända för sin fördel i solning?
1 kommentar
Sophia

Ni är galna! På INSIDAN är nog morot bra, men på UTSIDAN, kletat på kroppen?? Nja..