motivation?!

Jag har noooooll motivation. Det är nästan skrämmande när jag inser hur jäkla lite jag bryr mig om tentorna, betyg och kurserna över huvud taget. Eller den ena kursen som jag har tenta till var ju kul, så den vill jag ju göra bra ifrån mig på. - men den andra, pjuuh!
- Nadaa, så mycket bryr jag mig. Och jag vet liksom inte vart icke-motivationen kommer ifrån. Jag är varken lat eller ointelligent, men det känns bara som att denna kurs gett mig i princip nada, och jag vill ungefär ge lika mycket tillbaka...

Jag har liksom försökt att muta mig själv, men det går inte heller så bra. Men, bror är här om ca 3h, och då ska jag helst blivit klar med en extrauppgift och börjat skriva på mm-tentan. Helst.

Tror i grund och botten att min ickemotivation kommer från min irritation över min kursansvariga, hon är en jäkel på att hålla föreläsningar - men en hitler när det kommer till tentafrågor! + att hon kräver läkarintyg med en kopia av mitt idkort för att jag missade ett seminarium. Fjant!
1 kommentar
Linda

Vad typiskt!



Svar: haha jaaa, jag har pratat om den boken förut :P