my blueberry nights

Åh, jag är så sjukt nöjd med den här helgen och jag känner mig astaggad inför kommande veckan. Det är en sån sjukt underbar känsla att längta efter att få jobba och det känns liksom lite tomt att jag inte träffat mina små troll på två dagar!
Nu ligger jag nerbäddad i sängen, svensson svensson är på och jag saknar min lilla man<3 men medan han varit apbakis hela dagen har jag istället varit effektiv och försökt förtränga att jag känner mig sjuk.

Har under eftermiddagen hunnit med:
- tvättat över en månads tvätt
- dammsugit hela lägenheten
- våttorkat alla golv
- bäddat rent i sängen
- haft möte/fika med förhoppningsvis blivande sambo!!


Nästa gång ska jag prova och klä upp mig som denna vackra kvinna, vem vet, det kanske blir roligare?!
1 kommentar
Lauritsbettina

Brilliant site. Cheers.