onsdag

Sovmorgon och sen en lång och iskall promenad runt halva söder. Staden är död och jag mötte högst 7pers under min promenad. Rensade huvudet rejält, lyssnade på massa bra musik, fantiserade, tog ett beslut som jag ännu inte vet om jag kommer ångra eller gilla, samt funderade en hel del över min närmaste framtid.
 Jag har kommit in ett stadie då jag antingen planerar högst några veckor fram, eller om minst ett halvår - tiden mellan dessa är liksom död och en tid som jag som det kommer, känns bäst så.


Frukost åt jag tillsammans med mamma framför Top Model, någon mer än jag som fullkomligt älskar detta program? Skulle det gå att köpa på dvd, så skulle jag haft varenda säsong hemma... Dessutom så är det extra kul att kolla med mamma - för hon är exakt lika elak, synisk och kritisk som jag, vi älskar att dissa modellerna. + att vi båda är riktiga faghags!

0 kommentarer