operation banderoll

Har haft en riktigt mysig och faktiskt kreativ eftermiddag. Jag och Ernst ägnade några timmar och en aningens för mycket hjärnceller till att tillverka i särklass världens snyggaste banderoll! Vår älskade Maddepadde landar i la Suecia på söndag morgon, och där ska vi stå med vår ursnygga och väldigt hemmagjorda banderoll. Snacka om tjusigt mottagande!


Hypad 1



Hypad 2


sockerkick 1


sockerkick 2

Phucking tadaaaa -

Och ja, jag vet att skylten ser sådär överdrivet proffsig ut, men den är gjord för hand, av oss, i mitt lilla vardagsrum. Och ja, det är en jäkla massa tänkande, omtanke och kärlek bakom de valda orden!<3

Hahaha<3


Madde, kom hem nu för faan!!<3 Jag känner på mig att det kommer bli en väldigt spännande och minnesvärd stund på söndag natt/morgon :) kan inte bli annat när vi två är on g! ;) <3


ps. ska vi ta med oss matsäck, vi ska ju ändå mötas typ 04.30 :O
1 kommentar
Linda

okej jag officiellt bjuder på att jag ser för jävlig ut! :D



Typiskt oss att tänka på mat direkt! hahaha men jag e på! Varm choklad <3