ska vi ligga med varandra?

Jag vet inte varför, men jag har verkligen falltit för ordet "ligga" och frasen "legat/ligga med varandra".
Tidigare har dessa fraser bara symboliserat riktiga svennebananer! Jag ser framför mig trötta småbarnsföräldrar, ikeasängar som knarrar, barnens leksaker som är överallt, kanske en spännande snabbis på köksbordet, taffligt och inte allt för mycket action!
- men nu tycker jag verkligen om dessa små ord, och meningen de bildar är helt fantastisk! Varför säga knulla när man kan säga "ska vi ligga med varandra"?!

Så, drar jag det ett steg för långt om jag ser det som ett kanske konstigt tecken på mognad och att jag kammar hem en vuxenpoäng?


Riktigt svennebanansex!


Vad säger ni?
- Ligga, penetrera/omsluta, knulla, köra, göka, sexa?!

2 kommentarer
Jenny

Var det inte så att du "upptäckte" det vuxna ordet i sällskap med just vuxna...på en 6 timmar lång bilresa i nov? ;-) puss

caro - passion for passion!

haha, kan mycket väl ha varit så kära syster! Så då kan jag nästan tacka er för att ni vände orden till något positivt! ;) ordet ligga är ju helt fenomenalt! :D