söndag

Mannen kom vid halv tre, aslack efter ett bråk på tuben, hahaha! Och då vi inte setts på kanske tre veckor resulterade det i att vi inte somnade förrän efter 5.00 - man kan ju säga att vi båda är den sortens människor som föredrar sex framför sömn, njutning framför vila! ;)
Mindre kul när klockan ringer 8.00 och jag ska till jobbet. Men jag överlevde, blev inte inlåst någonstans och jag hatar fortfarande tulipaner...

Men eftermiddagen, bästa på länge! Vi var förbi hans mammas café, och det var bland det vackraste jag sett - jag kom på mig själv minst 5 gr att sitta med öppen mun, beundra, pilla och bara titta på allt! Tänk er en blandning av Ture Sventon, engelska tepartyn med massa fina teburkar, rostavlor, blåvitt porslin, massa fina saker överallt! Rena himmelriket och jag anmälde mig som volontärarbetare!



ps. ellen, caféet är det ultimata stället för vår bokcirkel! Du kommer älska det!

0 kommentarer