stressdrömmar

Jag har som vana att alltid få stressdrömmar när jag börjat ett nytt jobb, allt jag ska lära mig ska alltid ske superfort och jag vaknar alltid helt död och utmattad efter all stress i drömmen! Helt sjukt, men jag har haft sådana drömmar när jag började som:
garderobiär - supermycket gäster och tusen jackor
tullys - massa gäster, supermycket beställningar och massa stress
sblommor - stressa uppackningen av blommor och komprimeringen av vagnar
sockerbagaren - ständigt nya sorters kakor och bröd att lära mig

Men inatt skulle jag och Naddi skriva ett arbete om musik, och vi skulle välja ut 5 låtar, som alla skulle betyda något speciellt, och vi blev bara mer och mer knäckta då vi inte kunde välja, och tänk om läraren inte tyckte som oss och om den låten vi valde inte alls var speciellt - till slut fick vi för oss att vi inte heller var speciella och inte borde få tycka något!
- haha, helt sjukt hur knäckta vi blev över ett skolarbete! Inbillar mig att det är mitt undermedvetna som säger åt mig att ha en mer avslappnad inställning på tentorna, låter inte det rimligt?
2 kommentarer
Naddi

Nu är ju frågan varför jag blev inblandad i stressdrömmen? Representerar jag tentastress kanske? :P

caro - passion for passion!

Haha, nej det vet jag inte! kanske för att vi prata i telefon igår? eller för att jag kopplar dig till musik? - drömmen var iaf väldigt hemsk, och vi var så knäckta!

Blanda din ångest över balklänningen och mina utbrott när jag inte kunde en fråga på proven i nian, du vet när jag liksom hängde mig på stolen! haha! typ så var vi!