sweet dreams are made of this

Jag hade nog en av de stördaste drömmarna någonsin inatt, jag var helt förvirrad när jag vaknade upp inatt och hade först ingen aning om vart jag var och sen vad min hjärna kokat ihop.

- Drömmen börjar med att jag och Sterner satt i någon soffa och hånglade, in kommer min styvmor och frågar om detta är Adrian som jag pratat så mycket om? Jag blir supergenerad och det visar sig att jag är superkär i min gamla bästis Adrian... Sterner fattar ingenting och jag försöker släta över det hela medan styvmor står och viker massa tvätt.
I nästa ögonblick springer en stor råtta in i rummet och jag blir så rädd att jag nästintill skallar Sterner, råttan springer under soffan vi sitter i och stor katt hoppar över oss båda och efter råttan. Sen hör vi råttans kvidande dödsrop och sen blir det helt tyst.
Sen slutar drömmen perverst då vi fortsätter att hångla och han smeker mig till orgasm medan Styvmor fortfarande är i rummet...

Frivillig person som har lust att analysera? Lämna en kommentar!
1 kommentar
Martina

Jisses, vilken mysko dröm =P haha! Japp, filmen var grym, riktigt snyggt gjord =)