tantrisk orgasm

Under dagens föreläsning berättade föreläsaren att hon varit på en föreläsning om tantriskt sex, och kvinnan som höll i det hela hade på scen, fått en orgasm - som varade i 15min!
 Förstår ni hur lång tid en kvart är? Och förstå då att ha en orgasm som varar så lång tid. En fjärdedels timme som bara består av njutning, skakningar och darr i hela kroppen, fyrverkeri, brinnande eldar, fniss, tårar och förmodligen hundra andra känsloupplevelser till!

Själv blir jag fullkomligt statisk och överlycklig när min håller knappa minuten, en förmåga som jag tränat upp och med lite extra tur om jag har en bra partner som hjälper till så kan jag klara det! Fatta då 15 min!
   Jag är fortfarande paff över denna information, men jag kan ju även meddela att en ny punkt hamnat på listan över saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör... ;)

1 kommentar
Steve Lando

ännu trevligare är att ha det som mål, och träna på det fullt ut, så ofta som möjligt, med tjejens njutning i totala fokus