they can feel our love

- jag känner mig löjligt lugn och harmonisk i hela kroppen, inget tynger mig och det känns lätt att andas, vet inte vart denna underbara känsla kommer ifrån, men fullkomligt underbart.
- ska tillbringa min fredag tillsammans med sista skivan på l word 3 och dregla över ursnygga flator.
- ska försöka börja få ner min lägenhetsplanering på papper, just nu existerar den bara i mitt huvud - och därimellan kan det ske en väldans massa.
- middagen består idag av rostade skogaholmslimpmackor med messmör och oboy, ibland älskar jag vuxenlivet.
- ska klicka hem massa fina saker från hm imorrn hemma hos mamma, bla lite smycken och en löjligt fin kimono.
- jag är en tönt som saknar honom, men parisresan och vår middag hjälper lite.
- vinyl är nog i särklass sthlms bästa radiokanal, finns inte en enda dålig låt som spelas.
- känner mig lite löjlig som redan saknar mina små barn, men dagarna med blommorna kommer gå fort och snart är jag där igen.
- dessutom kan jag knappt fatta att min lilla maddepadde snart är i landet, nästan löjligt vad fort det gått.

3 kommentarer
Ida

Klart det finns spöken:D En radio utan batterier kan ex inte gå på av sig själv;)

Linda

Hur faaaaan ska vi komma upp imorgon?!

ee

världens finaste kompisar som möter upp på flygplatsen. Med banderoll och allt :-)

nu har jag tagit upp min gamla blogg igen! hihi.



pussssss