vitaminchock

Sitter och äter upp min mammas mandarinförråd, försöker ge min kropp en vitaminchock för att vakna till liv och skriva superbra tentor! Och då mina energidrycker är slut, och maxrekommenderade intaget är 4/vecka, och jag redan klunkat 6 på tre dagar - så håller jag mig till mandariner resten av natten...

Statusen är följande: jag är helt klar med tenta 1 och rest 1, halv klar med tenta 3 och rest 2 - tenta 2 är i princip färdig, men dock bara i huvudet! Men som sagt, jag är löjligt positiv och är säker på att inom fem timmar kommer jag vara helt klar :)


update: jag dör lite på mig själv och känner mig så gammal varje gång det gröna strecket dyker upp, och varningsmeningen "i vanlig text kan det kännas ålderdomlig eller främmande". Kan det inte lika gärna stå: Hej Tant Agda 95! Snart får jag väl gröna linjer för att jag skriver för "hippt och ungdomligt"...
0 kommentarer