bröllop.

Jag som är inne i en period i mitt liv då jag inte gillar tvåsamhet mer än tillfälliga träffar då och då, för egen del - andras tvåsamhet är hur fin som helst! - blev helt tagen igår när jag fick syn på brudparet!

Bruden var så vacker med vit klänning och lång skir slöja, han i matchande kostym. Två stora leenden som aldrig för en sekund ändrades, ögon som tindrade och kärleken hängde i luften. Det var en fantastisk dag för att fira det finaste som finns, kärleken!

- jag vill också gifta mig! Haha jag är inte ett dugg sugen på smaka på sambogeggan igen, eller ha en stadig relation - men jag är grymt taggad på att gifta mig! Jag vill ha en löjligt vacker klänning, ha sen stor fest med alla mina vänner närvarande, skagentoast, massa dans, roliga tal och framför allt - en dag då kärleken är i fokus!

0 kommentarer