don´t stop me now

Jag överlevde jobbet, och jag vet faktiskt inte hur. Jag var så förbannad på mig själv för att jag var så trött imorrse, tills jag mindes natten/morgonen och hur kul jag haft - då var det bara att överleva!
- men det blev ju inte värre av att man arbetade med en värdelös kollega, detta i kombo med att jag sovit mindre än 4h = jag var som en grinig bebis med pms! Not very serviceminded...


I slutet av jobbet kom älskade Ernst förbi, och vi babblade ikapp om det som hänt sen sist medan vi promenerade hem i hettan! Och jag fick över 50 miniburkar cola idag, som vi kånkade hem på - vilket slutade med att vi satte oss mitt på Norrmalmstorg, öppnade varsin och fortsatte prata. Älskar dessa speciella stunder i vardagen<3

-
nu har min kära mor köpt hem middag som jag ska svälja hel, räknar med att jag sover som en stock innan klockan nio ikväll. It takes quite much to party like a rockstar!
0 kommentarer