ex-souvenir

Är det okej att behålla gamla saker från ex? Eller ska allt sånt tillbaka efter att man gjort slut och slutats träffats? Och vad gör man med sånt som bara glömts bort och lämnats kvar? Ska man höra av sig månader efter och "hejsan, du glömde visst detta! eehhh...".

För jag hittade nämligen Mr.X badbyxor hos mig igår, som han lämnade kvar hos mig efter att vi haft vår heta bastu-dejt! Men vad ska jag göra med dom nu?! Iofs, så har jag ett svagt minne av att han skulle till Arvika, men lagom psycovarning om jag skulle ta med mig dom upp dit...

Så, hur gör man då? Jag tänker ju inte höra av mig till honom bara för att säga att hans badbrallor är kvar. Jag har lovat mig själv att inte höra av mig förrän boken kommer ut, och det är i oktober.

ps. vad det gäller det mesta tycker jag man får behålla det, om relationen bara dör ut och man slutar ses, ser jag inget dåligt i att behålla sakerna. Jag har bla kläder, filmer och smycken som lämnats kvar.
0 kommentarer