födelsedag

Jag har blivit firad från tidig morgon med sång och paket, var en timme i Dorotea och hann få täckning på mobilen, en rad fina sms och några samtal. Därefter skålades det i skumpa, ännu mer sång och nu tårta.

Lugn dag, men med mycket skratt och kärlek! Ganska stor kontrast i jämförelse med hur förra årets födelsedag blev - minns ni? En dag som började med skratt och som slutade med att jag grät och fylleåt varmkorv tills jag somnade...

Mycket hinner ske på ett år, det har vi väl alla insett efter detta jäkligt fartfyllda år? Jag har nog hunnit med att leva minst 5 år bara på detta år, och planerar att leva minst 7 på det kommande! En sak är iaf säker, jag ska inte befinna mig i sverige när jag firar min 22 födelsedag, vart det blir får lösa sig.


- tack alla fina för gratulationer, sms och samtal!

0 kommentarer