hemläxa

Fina flickor, Katerina Janouch behöver lite fler sexiga äventyr - och då jag känner er rätt så vet jag att ni varit med om ett och annat sexuellt äventyr under era dagar! ;)
Sexigt, skojigt, romaniskt, klantigt eller bara allmänt minnesvärt - skriv ner och skicka bums till
[email protected] och det får vara hur långt eller kort ni vill, skriv bara din ålder.

jag har fortfarande trefyra äventyr kvar, som ska skrivas klart nu!


ps. Kom nyss på att jag lovade er en fest när förra boken släpptes, men det kom en dumpning och sjukdomsbesked imellan - så vi kör en i oktober när denna boken kommer ut istället! Jag ser framför mig ett gäng härliga tjejer, rosa bubbel, småkakor, vattenpipa och sen dans resten av natten!
- för festinbjudan krävs minst ett sexuellt äventyr! ;)
0 kommentarer