I´m coming out!

Har du kommit ut för någon? Är du helt öppen? Eller är du fortfarande kvar i garderoben?

Det där med att komma ut eller inte är en ganska kluven fråga, det beror helt och hållet på hur man själv ställer sig till sin sexualitet, hur säker man är på sig själv och hur man mår i sig själv. - Är man säker på sig själv så tycker jag absolut man ska ta steget och komma ut, det är härligt och skönt att få vara helt öppen med sig själv!

Jag har kommit ut som bi både en och flera gånger, men för mig har det aldrig varit något problem. Jag är liksom född med vetskapen att jag tänder/blir kär i både killar och tjejer, svårare än så är det inte för mig. Sen om folk i min omgivning skulle ha problem med det, så är det upp till dom att vara idioter... Vem jag ligger eller blir kär i ska fan inte vara någon annan människas problem!

All kärlek är vacker kärlek, och ju fler öppna typer av kärlek som finns - desto bättre!<3
1 kommentar
erica

sv' nej. tycker inte det är roligt bara :)