leaving on monday morning.

det kliar i min kropp och hela mitt system, jag känner mig klar med sthlm och vill bara ge mig iväg. Jag vill träffa nya människor, klicka, skratta, connecta och knyta band som varar både för en natt och för resten av livet. Jag vill upptäcka nya platser, vara saknad hemma och inte veta vart jag är på väg. Lämna kalendern hemma och börja om på nytt. Efter den 10aug har jag tre obligatoriska läkarbesök kvar som kommer ta upp till 6mån, efter det har jag inte något som håller mig kvar - så någon gång i februari kommer min väska vara färdigpackad, minst en biljett kommer vara bokad till något ställe i världen och jag vet inte när jag återvänder...

2 kommentarer
Em

Låter jobbigt med läkarbesök, men spännande med din äventyrslust. ;)

Vickan

Sv: Vikachuvee betyder nog ingenting, eller vad som helst. Det kan mycket väl vara mitt glädjerop, en påminnelse till mig själv att vara glad, stark och positiv. :) Vikachu kommer från Pikachu (en av mina tre favoritpokémon) vee kommer från en del av mig som jag känner är den mer kreativa, harmoniska delen :P haha, låter säkert sinnessjukt. Men så är det.