oskar/norrland

Jag lyssnade på Oskar Linnros igår, konstant under flera timmar - så bra och jag blev lite mer kär för varje spelning! Så pass kär att jag drömde om honom, vi gick hand i hand och kysstes på en festival. 

Om fem min går avfärden mot Mormor och Norrland! Tidigast på torsdag får jag någon form av kontakt med omvärlden, fram tills dess kommer det vara stendött från mig. Jag har med mig 5 böcker, känner mig väl förberedd!


- jag är nog lite kär i dig, och vi ses i Piteå och förhoppningsvis Malmö

9 kommentarer
LISOU

Visst var dom ;D

jessssica

oh tack så mycket :)

Sandra

Åh, han är så snygg

paulina♥

tack ska du ha sötnos! allt bra idag?

kram

Alicia

jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men det är ungefär som en fortsättning på t.ex sista twilight-boken fast skriven av ett fan och inte av stephanie meyer.hoppas du förstår! :)

Vera

sv: jooo det är häftigt :)

delinda

ha så skoj =)

emmyg

tackru :D