pocket shop

Jag var på arbetsintervju imorrse, och om jag ska lita på min intution så gick det bra, riktigt bra. Vi babblade på om allt och lite till i nästan exakt en timme. Senast denna vecka ska hon höra av sig om vad som händer härnäst, men det hon hade att erbjuda var en 80%-tjänst vid centralstationen i sthlm.

Gode gud, ge mig detta jobb! Det är butik, det är bra ob och det är böcker - kan det bli bättre?


update: fick frågan om vad jag jobbar med - just nu är jag anställd av tre olika företag som extrapersonal/timanställd/vid-behov/bäst-på-allt-anställd på American Cookies, Hagsätraskolan och S blommor.

   Så man kan säga att jag är fritidsledare, cafébiträde och blomflicka, samtidigt som jag bloggar och är wannabe frilansande Sexolog! ;)

2 kommentarer
Anonym

Men Gud så kul att det gick bra!!!:) håller tummarna!

caro - passion for passion

tack gullis!! Aaah jag hoppas jag får det! så får du komma o hälsa på där ;)