praktiskt taget gifta

C - Hej, Caro! Här, jag har lite grejer du ska få skriva på! Till Caro, med C och ett R på allt tack!
E - Hej hej! Ska bli, grymt!
C - Och jag har slagit vad med min kollega, så kan du signa min arm?!
E - Klart du ska ha en armsigning! (här dog jag eftersom han rörde vid mig och log lite extra sexigt!!)
C - Och jag måste bara säga att du är så jävla bäst! Tack! Helt fantastisk!!
E - Tack, så mycket! Verkligen! Ja ikväll var det verkligen grymt!

Ja, jag vet ju inte vad ni tycker - men snacka om att det låg giftermål och livslång kärlek inbäddat i denna konversation. Så nu är det ju bara att invänta att han hör av sig och sen är det väl bara att boka närmaste kyrka!


- jag älskar honom<3
9 kommentarer
Anonym

tack så mycket :D händer imorron? :D

Diana

Sv; Helt rätt! Man kan ju inte slänga serietidningar! :D

LIENE

Tack så himla mycket:D

i

MQ kommer de ifrån ;) <3

miRa - Är på semester... (L)

SV;* ÅH,, tack !

Tack så mycket att du läste inlägget ! <3

Jätte glad ,,, Ha en fin dag // miRa<3

Tessan

Fin blogg ;)

daniela

SÅ JÄKLA UNDERBAR!

Erica

Svar: Mm, det har jag. :)



Borde jag skämmas om jag inte vet vem han är? (a)

caro - passion for passion!

erica - haha ja det borde du!! Det är ju mannen i mitt liv och Sveriges bästa sångare - Erik Hassle!! :D Youtuba på direkten!! :D